marți, 18 noiembrie 2014

Promisiuni...

...da, fac si eu promisiuni, chiar daca înca nu am facut bugetul pe 2015...
Inainte de a începe schimbarea pe care am votat-o (nu fac misteaux, nu glumesc, sunt foarte la obiect, sper sa fiu luat în serios...) va spun ca:

- m-am achitat de datorii, va anunt ca am raspuns la toate comentariile mai vechi (evident ca aveti 30 de secunde de comentarii la comentarii...), înceepe alta veatza si poate ne vom putea ocupa de problemele noastre obisnuite si sa ne mai si dixtram!!

10 comentarii:

  1. hehehe...e cineva pe aici care poate spune cu mana pe inima ca nu s-a dixtrat ?! io nu cred...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am dixtrat când am scris, de asta am scris. Când nu era nostim, n-am mai scris.
      Mai sunt si momente tensionate, oameni suntem...

      Ștergere
  2. Mde ! Mereu zicem că începem o altă viață și mereu se dovedește că e tot aia... Să mai vedem...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar sa credem, deja e ceva grozav. Eu îmi dau seama acum ca un gest de normalitate care altadata ar fi trecut neobservat, acum mi se pare grozav!!

      Ștergere
  3. nu ti-ai facut bugetul? tztztztz :)
    Eu nu am terminat de facut nici bugetul pe 2014 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai excedent, asa cum în Ioropa au doar România si Germania (în aceasta ordine!), transferi ce ai în plus în anul viitor...

      Ștergere
  4. eee....stii cum e cu promisiunile, sunt facute ca sa fie incalcate, dar eu te creeed, sa stii :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si Parlamentul - sotia - ti-a votat bugetul? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parlamentul meu n-are cvorum niciodata sa poata vota ceva important!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!