sâmbătă, 6 aprilie 2013

Reflexii - DZN...

... adica "Discuri zburatoare neidentificate". Vorba vine, doar scrie pe ele! Sursa însa este necunoscuta. E adevarat, eu le-am gasit în stare de repaus. Dar de ce în gradina? Si cum a ajuns ala înfipt în pamânt pâna la genunchi?

Altfel muzica buna, Clayderman, Beatles...


Am facut câtiva pasi si am ajuns la Sorin.

20 de comentarii:

  1. Multe intâmplări paranormale pe la tine prin bătătură! Parcă văd că leuşteanul de anul acesta o să-ţi crească precum feriga. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai dânsul creste de obicei chiar mai mare ca mine, feriga-i mica!

      Ștergere
    2. Creşte mare in tulpină, dar eu mă gândeam la frunze. Şi oricum, aveam in vedere ferigile acelea uriaşe, de pe vremea dinozaurilor. :)

      Ștergere
    3. Se face tufa mare si deasa, dam leustean la tot cartierul, ca sa spun asa dupa o expresie consacrata, ferigile sunt si ele mari si se prind usor, regina noptii se facea de 1,5 m, ceva se întâmpla aici, trebuie sa fie o gaura spre alta dimensiune, poate direct într-a cincea sau pur si simplu radiatiile de la Cernobâl care aici li s-a spus oamenilor ca au fost urâte de tot, dar dupa câtiva ani. Statul ramâne stat oriunde si "protejeaza" oamenii peste tot la fel.

      Ștergere
    4. Domnu', eu chiar glumeam. Dar ceea ce-mi spui e de-a dreptul inspăimântător!
      În privinţa Cernobâlului, cre'că statul chiar n-avea cum să ne protejeze. Nu după ce s-a produs evenimentul. Înainte, da.

      Ștergere
    5. Am vrut sa spun ca statul minte oriunde... Am aflat dupa zece ani ca aici s-a comunicat oficial ca "norul radioactiv" care a luat-o prin nord, prin Scandinavia (mai rau ca la noi, poate doar cu exceptia Moldovei) a coborât prin Olanda, Belgia si s-a oprit exact la granita cu Franta. Normal, vamesii erau vigilenti ca atunci nu era Shengenul. De fapt el a mers înainte bine-merci, dovada tiroidele de acum.

      Ștergere
    6. Eh, da, acum pricep! Şi-s totalmente de acord. Că ne minte.
      :)

      Ștergere
    7. Daca nu ma însel atunci presedinte era Mitterrand, nu mai stiu cine era premier, ba stiu ca m-am uitat pe Wiki, era Chirac. Nu ma mir, au fost multe "pete negre" si suspecte în cei 14 ani cât a fost presedinte...

      Ștergere
    8. Dacă situaţia lui ar fi unică şi neobişnuită, aş fi de-a dreptul orpilată. Da' nu-i. Aşa că dă-mi voie să mă minunez doar dacă mi-ai oferi un exemplu de la polul opus. Adică, unul de stat care nu-şi minte cetăţenii şi care lucrează doar în folosul lor.
      Mi-ar plăcea să ştiu că există.

      Ștergere
    9. Mi-e greu sa gasesc pe altul cu un CV mai "încarcat": de numele lui se leaga afacerea "Rainbow Warrior", în mandatul lui s-a "sinucis" premierul Beregovoy, a mai fost deci Cernobâlul, a avut o viata dubla, amanta, copil cu ea etc.
      Tot el a fost presedintele care a instituit regula publicarii unui "raport despre starea de sanatate a presedintelui" de doua ori pe an. Ei bine, el a fost diagnosticat cu cancer cu metastaze osoase chiar la începutul primului septenat. Totusi a ramas presedinte 14 ani si toate rapoartele, vreo 28 la numar, au fost minciuni!
      Chiar la polul opus nu gasesc, dar în emisfera sudica da. Uite ce minciunele s-au spus si în Japonia dupa Fukushima.
      Cred totusi ca nemtii mint mai putin.

      Ștergere
    10. :))
      Lasă emisfera sudică. E "la polul opus" ca metalitate sau etică, nu la Polul opus. :P
      M-ai făcut să râd.

      I-auzi cu ce s-a ocupat "nenea Mitterand" ??!! N-am ştiut.
      Eu abia de mă interesez de politicienii şi politica naţională. De cei din afara ţării o fac doar atunci când politica lor ne afectează şi pe noi, românii.

      Da. Şi mie-mi plac tot mai mult nemţii, deşi n-ar trebui să uităm cel de-al 2-lea război mondial. Neamul e ca mutul...tace şi le face!

      Ștergere
    11. E greu sa nu ne afecteze ceva ce se întâmpla afara. Uite cum tremura toata Ioropa ca nu prea se simte bine Ciprul.
      Chiar asa cum a fost el, Mitterrand este evocat des si nu doar critic. Cel mai "plat" a fost Giscard, se pregateste actualul.

      Ștergere
  2. chiar asa,Blue mi-a amintit de leusteanul din gradina ta...ce face el?frumos?verde?sanatos? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai facem un concurs? Acuma o cunosc pe presedinta juriului!
      E jale mare, pe aici înca nu-i gata iarna, dimineata geamurile la masini sunt bocna, caloriferul duduie, înca umblam cu paltoane, ne mai punem si fularul iar leusteanul are doar câtiva cm deocamdata.

      Ștergere
    2. crezi ca pe la noi e altfel? :)
      leusteanul...am eu un feeling ca e ca fat-frumosul din poveste,creste intr-o saptamana cat altii in trei :D

      Ștergere
    3. Voi ati avut totusi si 19° ceea ce aici e înca un vis... O sa creasca si leusteanul, pâna la Pasti se face marisor, mâncam niste frunze cu ceva.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Sper sa o fac mai des, e foarte mare oboseala, timpul scurt si timpurile grele!

      Ștergere
  4. la concursul de leustean, intra si un ghiveci amarat? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tu decizi, anul trecut nu erai declarata presedinta juriului?

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!