joi, 25 aprilie 2013

Premiile

Cu câstigatorii în general lucrurile se petrec la fel ca la noi în « familie ». Pe primul loc este Andreea. Se bucura de toate onorurile, i se pregatesc mâncarurile preferate de fiecare data când vine si are randevuurile aranjate la coafor, cosmeticiana, osteopata, masaj sau chineziterapeut asta însemnând ca sunt si platite în avans. Cea mai mare camera din casa este a ei, desi nu a stat acolo ca locatara niciodata ci numai când vine în vizita.

A doua este mâtza. Ea are acces în toate camerele, fotoliul preferat pe care l-a facut flenduri, vizite medicale periodice si crochete pentru seniori. Din când în când sunca degresata ca sa nu-i cauzeze.

Dupa aceea vin mai multe locuri libere si undeva, cam pe locul zece sunt si eu. Deci as putea spune ca sunt în primii trei.

Asa si la concursul nostru. Pe primul loc, ex-aequo, sunt Blue si Sorin, Dupa care vin si ceilalti, cum spune Pierre de Coubertin luându-se dupa Topescu, « important este sa participi ». Nu stiu cum facem însa cu premiile : Sorin zice ca-n Laponia e frig, pe Blue cred ca n-o intereseaza lapona, vad eu cum fac sa-i explic de ce nu mai vine nimeni. Noroc de RATB, are multi directori cu multe stilouri.

Da, melodia este « Going Home » din albumul « Local Hero » dupa care s-a facut în 1983 si filmul în care a jucat Burt Lancaster. Este tema principal a albumului, reluata de mai multe ori în diverse aranjamente, unul mai frumos ca altul. Am încercat odata sa pun si niste cuvinte pe muzica asta, în alta parte.

Whistle Theme


Smooching


The Ceilidh




23 de comentarii:

  1. :))
    "Mulţumesc juriului, prietenilor mei, tuturor celor care m-au susţinut...mom, I love you!..."
    Ce? Nu suntem încă la Oscaruri? Ah, scuzaţi!
    :)))))

    Dan-e sunt încântată de clasamentul pe care l-ai postat. Mai ales prima parte m-a amuzat şi m-a înduioşat.
    Şi ca să te promovăm pe un loc mai fruntaş, află că dintre toţi "organizatorii de competiţii", tu eşti pe primul loc.

    Cu premiul e grav!
    E foarte sigur că nu mă interesează lapona iar de stilouri mă cam feresc fiindcă mnealui mereu îmi spune că am băut cerneală când eram mică. Cine ştie, poate mă apucă iar. vreo poftă de scris, de făcut vreo şcoală...
    Mai bine ne dai câte un premiu muzical, aici, la tine pe blog. Că te pricepi şi eşti mereu inspirat când vine vorba de alegere cântecelor.
    Mmm, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu, deocamdata suntem pe lânga Cannes...
      Altfel, va multumesc pentru încrederea acordata si am sa-mi dau toata ostentatia s-o merit!
      Azi am dat trei premii muzicale, plus unul în link si înca unul în link-ul link-ului. Vor ma fi, ma pregatesc intens pentru ca pe 15 mai îl vad pe Mark pe viu! Daca aveti ceva comisioane, cu placere!

      Ștergere
  2. Da, să rămânem "modeşti". Mai ales eu!
    :))
    Mulţumim pentru premiile muzicale.
    Ştii că Mark a concertat ASTĂZI la Sala Palatului din Bucureşti?
    :)
    N-avem comisioane. Dar aşteptăm impresiile tale, pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam ca trece prin România, nu stiam ca azi. Vine din Bulgaria si o ia încet prin Ungaria, Cehia si pe 15 seara este la Luxemburg. Il vad a treia oara în cinci ani! Cred ca nu lanseaza un album nou, le reia pe cele vechi care dor. probabil ultima melodie va fi Going Home si la bis, bineînteles Brothers in Arms, conform obiceiului...

      Ștergere
  3. Şi dacă tot m-ai trecut în fruntea listei la premianţi, îmi permit să-mi aleg drept premiu linkul care duce la postarea din 6 mai 2009. Pentru că muzica şi cuvintele de acolo se potrivesc într-un mod magic şi împreună formează un tablou pe care l-am văzut cu ochii minţii şi mi-a plăcut mult.

    Mulţumesc şi reverenţă!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna, ma bucur, niciodata nu-i prea târziu. La vremea respectiva n-a avut niciun ecou. Eu întâi am "vazut" tabloul si pe urma am aranjat muzica.

      Ștergere
    2. Da, pentru unele lucruri niciodată nu-i prea târziu.
      La vremea aceea nu cred că ne citeam. Însă, e frumos ticluit, asta-i sigur!
      :)

      Ștergere
    3. Ne învârteam prin alte cercuri!

      Ștergere
    4. Acolo pe unde ma duce avionul, mai mult nu discut!!

      Ștergere
  4. Salut Dan-e !!

    Mulţam frumos !! felicitări întâiului câştigător ! în rest desfătare şi răsfăţ aici , ce să spun stilourile sunt insignifiante , pălesc . Ăsta mi-i premiul , am urmat şi linkul şi sunt convins că am ratat un mare film .
    Am reascultat , te-ai ţinut de cuvântul dat în precedentul articol .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu-mi spui ca ai fost la concert!
      Nici eu nu am vazut filmul, de fapt nici nu stiu daca a aparut la noi în anii aceia!

      Ștergere
    2. Ei nu , nu am fost la concert ... am fost însă ceva mai devreme la concertul de aici , aici am ascultat si reascultat !
      Probabil filmul este găsibil ... şi iată că scriind mi-a venit o idee , nu am mai şters şi am scris în continuare ... uite ce am găsit : http://www.youtube.com/watch?v=Nh0ja-BTpbk

      Ștergere
    3. Esti mare, merci, trebuie sa gasesc deci aproape doua ore. La cinema n-ar fi probleme, da' cine ma lasa acasa doua ore linistit la calculator?

      Ștergere
    4. Eu zic aşa (metoda la mine dă roade): las o zi întreagă calculatorul la îndemâna oricui doreşte şi apoi într-un târziu când toţi cei obosiţi adorm îmi iau lângă mine , eu nu am pisică ci un căţeluş simpatic foc şi alintat şi întreg desktopul e-al meu , delectare totală .

      La bună vizionare !!

      Ștergere
    5. Problema e ca EU nu sunt lasat în pace când stau la calculator, chiar la laptop. Am mai spus zilele trecute ca sunt cineva: cineva tre' sa faca aia, aialalta...

      Ștergere
    6. Mulţumesc, Sorin. Felicitări şi ţie!
      Şi să ne fie de bun augur, să mai câştigăm şi alte competiţii.
      (Minunat ar fi la un Loto, dar dacă nu reuşim, las că sunt bune şi astea!)
      Am glumit.
      Hai că dau şampania! Virtuală, evident! (Dar ce credeaţi?!!!)
      :))
      (De rochie nici nu mai îndrăznesc să întreb.)
      :))

      Ștergere
    7. Voi va completati de minune!
      Speram eu ca dupa toate astea am sa ma aleg cu filmul despre care era vorba?

      Ștergere
  5. it's not fair !!!!
    si ptr noi, aplaudacii de pe margini, nimic ??!!
    eu o sa te premiez cand o sa ajung acasa, de aici nu mi-e confortabil..oricum in topul preferintelor mele bloguistice (ce cuvant ?!!) esti ..cand pe locul unu ..cand pe doi ... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mioracolul culturii se împlineste când frumosul ajunge la mese. Caci noi artistii traim prin si pentru public. Ce poate fi deci mai înaltator decât sa beneficiezi de actul cultural autentic? Parerea mea...
      Si când sunt eu al doikea, cine-i primul?

      Ștergere
  6. "...cand frumosul ajunge la mase..." cred ca vroiai sa spui ;)
    in modestia mea ma multumesc (acum) cu beneficiile unui act cultural ..fara revendicari si pretentii... :)

    *Catalin Fudulu...pe blogul lui admir imaginile...pe al tau ...spusele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci eu sunt un pretios, asa caci din când în când simt nevoia sa ma iesprim mai ales...
      Aaaa, Catalin, da, trec si eu destul de des pe la el si-mi place ce vad!

      Ștergere
  7. E OK pentru mine si am facut ce trebuie.
    Invers ar fi "Mâncaciosul temporal de mici" si http://danvaideanu.blogspot.fr/
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!