luni, 22 aprilie 2013

Mea culpa live...





Merge Sorine? E si ceva muzica...

52 de comentarii:

  1. frumoasa initiativa!!! educatie muzicala....
    Eu sunt mai needucata, dar deschisa la idei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa fac o propunere la TF1, poate-mi dau aia o emisiune la o ora de maxima audienta...

      Ștergere
    2. sa zici cand incepe, sa deschidem si noi tv-ul. Poate aflu si eu pe canal am TF1:)

      Ștergere
    3. Cred ca intra în grila de toamna în locul stirilor de la ora 8, ca astia anunta numai nenorociri.

      Ștergere
  2. Interesanta "propunerea" ta de azi!
    Dar habar nu am habar cine, ce si cum.......
    Si înca ceva..... nu mi-l aduc aminte pe Dustin Hoffman în "The Rainmaker" în "Rain man" (1988) da!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vazut ambele filme în România acum foarte multi ani si titlurile nu erau în engleza!

      Ștergere
  3. Hai să îndrăznesc eu:

    Cântă Mark Knopfler. E vorba de... Wild Theme, cred, de pe albumul Local Hero care conţine muzica filmului cu acelaşi nume şi în care joacă actorul Burt Lancaster.
    Dacă mă-nşel să fii blând cu mine, da? Acordă-mi te rog, circumstanţe, fiindcă-mi place de mor. Vorbesc de muzica tipului ăsta. :))

    Pe de altă parte, aceea e chiar vocea ta sau ai distorsionat-o?
    Dacă da, atunci se pare că eşti cam trist.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e vocea mea. ce se-ntâmpla: una la mâna, m-am trezit cu castile pe urechi si cu un microfon. N-aveam niciun text pregatit, deci am vorbit "liber" ca sa zic asa. De aici unele ezitari si trageri de timp. Pe urma eu sunt foarte timid si când mi-am dat seama ca ma asculta atâta lume m-am emotionat. Si în sfârsit, se spune ca de cele mai multe ori clovnii sunt tristi. Si mai sunt si foarte obosit, de aceea am cam lasat blogul balta de un timp.

      Ștergere
    2. :)
      Înţeleg.
      Mărturisesc că sunt surprinsă. Nu m-aşteptam să fii timid. Imaginea pe care am perceput-o eu din fotografiile pe care le-ai postat e diferită.
      Aia cu clovnii nu se lipeşte aici. Deloc. Nu în cazul domniei tale. Dar aia cu oboseala da, se simte.
      Păi, odihneşte-te. N-au intrat zilele-n sac. Ne regăsim pe-aici, atunci când o să te simţi refăcut. Noi te aşteptăm. :)

      Ștergere
    3. Nu (mai) conteaza în ultimul timp ca atmosfera destinsa creste randamentul. Toata lumea e sub o presiune infernala, se ajunge la o brambureala ridicola si atunci se conduce mai usor. Chestii vechi, noi le-am "fumat" deja...

      Ștergere
    4. Îmi pare rău! Ştiu foarte bine ce spui, pentru că da, sunt chestii vechi.
      Detaşează-te, pe cât posibil! O să-ţi fie mai uşor să-ţi prezervi energia dacă rămâi dpdv emoţional in afara jocului respectiv.
      (De fapt, ştii şi tu f bine chestiile astea.)
      Îţi ţin pumnii!
      >:D<

      Ștergere
    5. Le stiu, saru' mâna, teoretic stau excelent, chiar si noaptea când nu dorm îmi impun sa fiu detasat. Si ma tot gândesc la asta pâna ma trezesc de tot si plec... la birou!

      Ștergere
  4. ...iar asta-i ca supliment:

    http://www.youtube.com/watch?v=im2SoltmZEc

    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Dan-e !!

    Cel puţin interesantă ideea !!!
    De data asta ştiu , melodia îmi rulează alături de Going Home ( pe care o îndrăgesc la nebunie )destul de des , mai ales în maşină , cu precădere când traficul este intens .
    Cu ajutorul Blue Iris , recunosc , am găsit şi a cărui film este coloana sonoră , nu ştiam .

    Mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi spune ceva titlul asta, "Going Home", am s-o caut si eu în masina...

      Ștergere
    2. Neaparat şi mai ales condus pe acordurile aceluişi Mark Knopfler (amplificator de dor).
      Merită !!

      Ștergere
    3. Am ceva pe tema asta, le pun la decernarea premiilor!

      Ștergere
  6. Sorin I.,
    îţi mulţumesc pentru confirmare. :)
    (app, nu'ş de la ce vine, dar îmi place asta cu Dan-e. Îmi aduce aminte de Wall-e.)


    Dane,
    ...and the winner is... Aud?
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre câstigator, aici e ca la politia judiciara în fata presei: "Va rugam sa întelegeti ca nu va putem da detalii care ar putea influenta desfasurarea ulterioara a cercetarilor."...

      Ștergere
    2. Să înţeleg din asta că m-am înşelat???
      :))))))))
      Ok, e dreptul "organizatorilor" să stabilească regulile. În acest caz, o să aştept până la festivitatea de premiere.
      :)

      Ștergere
    3. Peste câteva zile, nu multe, o sa putem spune totul...

      Ștergere
    4. ah, stai, acum văd că "mi-ai suflat" să stau liniştită în privinţa alegerii.
      :))
      Ok.Mulţumesc.
      Fug să-mi comand rochia de gală. :)

      Ștergere
    5. Ia-l si pe Sorin la cumparaturi...

      Ștergere
  7. :)))))
    Crezi că are suficientă răbdare???
    Bietul om, de ce vrei să-l pedepseşti?!!
    (glumesc!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gândeam sa-si ia si el tinuta de gala!

      Ștergere
    2. Am înţeles.
      :)
      Dar dacă ţii la el, trimite-l cu altcineva. E mai sănătos pentru el.
      Păi, îţi imaginezi cât ar dura să mă decid în privinţa rochiei?
      :))))))))

      Ștergere
    3. Da , ce să spun , eu am ştiut doar melodia şi interpretul , detaliile însă Blue Iris , deci premiul cel mare i se cuvine , gala deasemenea .
      Şi nu e doar scuza unui cunoscător în ale deciziilor feminine :)

      Ștergere
    4. Va spun la amândoi sa va puneti de acord, adica mi se pare foarte echitabil si expeditiv sa mearga Sorin singur si sa ia tot el si rochia!

      Ștergere
    5. Hmmm. Dan-e, asta nu-i bună nici de glumă! Pentru el, desigur.
      :)))))))))))
      Însă, dacă tu crezi că lui îi place să trăiască periculos, atunci trimite-l după rochia mea.

      Ștergere
    6. Mulţumesc, Sorin. Sunt dispusă să împart premiul, fără probleme.
      :)
      Cre'că toate's în regulă mai puţin treaba cu rochia. :))

      Ștergere
    7. M-atz atras cu dibacie într-o anumita directie...
      I-a anuntat cineva pe cei doi câstigatori? Hop si eu...

      Ștergere
    8. :)
      Dan-e,
      Nu ştim cine-s câştigătorii. Doar am glumit pe o temă arhicunoscută legată de indecizia şi cochetăria feminină. Şi probabil că am glumit prost. Nu-l cunosc pe Sorin. E posibil să aibă un gust desăvârşit şi ochi de expert în vestimentaţia feminină. De aceea, vă cer scuze amândoura pentru glumele mele.
      Şi, uite, de data asta risc eu şi-l las să aleagă el rochia. Dar la capitolul pantofi nu cedez niciun strop. Pe ăia EU îi aleg, să vă fie clar!!!
      :))))))

      Ștergere
    9. Pai de aia suntem aici, sa glumim! Iar gluma aceea veche era buna, acum într-un caus de palma mai încape doar eventual sufletul. Intr-o rochie trebuie sa intre întregul, tot.

      Ștergere
    10. :)))))))))
      Gluma cu măsurile? Dap! Începusem s-o scriu, dar m-am ruşinat şi-am dat înapoi.
      Mă bucur că nu te-ai supărat.

      Ștergere
  8. mi-ai amintit de seratele muzicale ale lui Sava...n-am putut asculta integral inregistrarea ta..este destul de tarziu si nu am casti...voi asculta maine si poate voi reveni...
    nu te lasa doborat de "oboseala"...viata este fff scurta si suntem obligati sa ne-o facem frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, nu-i cam mult spus? Poate doar vocea "voalata" de oboseala si chiar din nastere sa-ti fi adus aminte de el.
      Nu-i atât oboseala cât "ceva-ul" acela care te trage înapoi sau uneori în jos, ca nisipurile miscatoare...

      Ștergere
    2. Ce companie selecta! Ma simt onorat si am o mica idee legate de "muzica despre mare". Si cu marea, as aduga, curând!

      Ștergere
  9. hai sa-ti arunc o liana...sa te scot din "nebunia" asta...eu, acum sunt in ro...un nisip mai miscator si mai urat mirositor, iarta-ma ca spun asta...nu am vazut/simtit nicaieri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât nu ajunsese nebunia aici, acum vreo 18 ani, ziceam si eu ca tine. Acum a ajuns, sper sa treaca oceanul mai greu sau sa nu-l treaca deloc. Dominanta pentru tine a fost dureroasa, sigur si asta a contat. Când am fost la Bucuresti pentru un motiv asemanator în '96, n-am stiut cum sa plec mai repede...

      Ștergere
  10. nu esti timid,esti doar emotiv si in plus un tip foarte cald...
    si eu am timp prea putin de blog si din plin parte de stres dar...

    nu stiu rapsunsul la nici una dintre intrebari dar de placut,mi-a placut mult cum picura melodia...

    mi-a facut placere sa te aud dar sa stii ca nu ai vocea unui gurmand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit sa spun la un moment dat, în timp ce vorbeam "ascultati cum picura pianul notele, ca ploaia în gream", dar mi-am zis ca ar fi sunat fals. Poate chiar asa ar fi fost. Dovada ca e mai usor sa scrii decât sa vorbesti. Trebuie sa mai încerc.
      Pai gurmanzii mai mult tac, au mereu gura plina... Ba da, sunt un mare pofticios!
      Si da, mai sunt si timid. Cu anii poate am învatat sa mai ascund defectul asta. Era odata scris sus, lânga poza, "In spatele îndraznelii mele este timiditatea. Timidul invita, îl atrage pe celalalt catre propria sa reticenta". Un fel de "arma timidului este îndrazneala". Nu stiu daca am citat exact si nici nu stiu daca am pus asta vreodata sus, acolo.

      Ștergere
    2. de asta am si spus ca nu ai vocea unui gurmand stiind ca esti un mare pofticios :)
      am trecut sa mai ascult melodia care picura la fel de frumos...
      uneori si eu cred despre mine ca sunt timida,alteori chiar stiu ca sunt :)

      Ștergere
    3. Citatul de mai sus nu-mi apartine, nici nu mai stiu al cui este. Am sa caut.
      Dar este cert si deja verificat peste tot pe unde am lucrat, prima impresie despre mine a fost mereu ca sunt insolent. Uneori mi s-a si spus. Exact când eu eram mai inhibat si încercam sa parez.

      Ștergere
  11. Te salut Dan!
    Mi-a placut ce-am ascultat ,mai mult nu stiu sa spun Mi-au placut si comentariile !
    Felicitari castigatorilor,si numai bine pentru tine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica Dan-e!!
      Am niste surprize pentru iubitorii de Knopfler!
      Cum spun eu, "chip in taci"!

      Ștergere
    2. Adică nu , „Dan-e” îmi aparţine :)

      Deci : „chip in taci-esc” , sunt curios ce surpriză mai poate aduce Knopfler ! cu precădere cunoscătorilor , nu că aş fi unul prea experimentat .

      Ștergere
    3. Intelesesem ca sunteti colaboratori, deci fii mai îngaduitor!
      Inteleg ca ti-au placut, chiar daca nu-s tocmai surprize. Sa stii ca exista un Local Hero versiune mai lunga (aproape dublu) si destul de rara.

      Ștergere
  12. oh, nu stiu ce-am pierdut ... ce-am or ce n-am castigat
    dar tgif and... baila morena , baila morena.... is my earworm !!
    happy spring Fr :)xxxx

    RăspundețiȘtergere
  13. http://www.youtube.com/watch?v=m66aBT8kF6I
    watch the mouvement..;)

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!