vineri, 14 septembrie 2012

Daca e vineri, e tâmpiti

16 comentarii:

  1. De ce e tâmpit ?! Știe omu' ce vrea și atât ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe o piata care nu prea iarta ar trebui sa aiba o oferta mai variata!

      Ștergere
  2. :))
    corect...stie ce vrea...culmea ar fi si sa primeasca :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plecând capul în stânga si dreapta am aflat ca acest examen (dupa metoda clasica) este foarte traumatizant. Daca ce face el nu doare, o sa fie coada!

      Ștergere
  3. El-tembel, iar domnia ta - cârcotaş. Păi, zău aşa! Şi-a deschis omu' un "sereleu" pe persoană fizică şi oferă anumite "servicii"?? Câştigă o "pâine" cinstită, îmbinând utilul cu plăcutul...cred. Ce-i aşa mare supărare?!
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, este inventiv si domeniul insuficient explorat. Este totusi tâmpit pentru ca o face gratis, doar si scrie.
      Daca as fi fost eu, care sunt un romantic, mai înteleg, dar el vrea sa traiasca din meseria asta.

      Ștergere
    2. Omul poate fi un artist, un explorator, un experimentator, un aventurier sau un simplu hedonist, habar-n-am!
      Mă rog, poate fi oricare dintre cei care pun pasiunea pentru ceva mai presus de orice câştig.
      :)
      Adică, domnia ta ar face-o gratis, de dragul romantismului? Şi eu ar trebui să te cred că nu ai niciun folos din asta, fie el nematerial?
      :))))))))))))))))
      Eşti teribil de amuzant!
      >:D<

      Ștergere
    3. Folos estetic si hrana spirituala... Dupa care (fiecare adica) as compune un poem.

      Ștergere
  4. (oare cum o plăti impozit la asta?)
    :))))))))))))
    Ştii, Dane, bine ar fi fost să fie tâmpiţi numai vinerea! Da' la unii e "vineri" în fiecare zi.
    Da' de cine am mai fi râs noi acum dacă ar fi fost altfel, mmm?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As putea scrie despre tâmpiti în fiecare zi, nu asta-i problema, dar as cadea în manierism.

      Ștergere
    2. Nu, nu cred că domnia ta ar putea cădea în manierism!
      Pe de altă parte, eu zic să le dăm o şansă şi celorlalte categorii, chit că-s inferioare numeric.
      :))

      Ștergere
  5. Eu sunt curioasa daca a avut cliente, pardon, paciente ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde ce contine tot pachetul ofertei, uneori un detaliu te poate scoate din anonimat!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!