luni, 13 august 2012

12 August

Ieri fetita noastra a mai crescut putin. La Multi Ani, Andreea!

22 de comentarii:

  1. La multi ani si la multi bani! Si mai mult decat orice, la mai multe zambete...

    RăspundețiȘtergere
  2. sa va traiasca leoaica,sa fie mereu frumoasa si norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place, e frumoasă şi veselă!
    :)
    La mulţi ani şi să aibă noroc!

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Aani :) o cheama cumva si Maria? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!!! Toata viata sa-i fie plina de bucurii, sa poata zambi atat de frumos !!!
    Sa va bucurati alaturi de ea !

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut,
    Porpun un schimb de link-uri cu
    http://downloadfirefox14.blogspot.com/
    Aici sunt informatii despre browserul
    Mozilla Firefox.

    Multumesc frumos si LA muti Ani pt andreea!

    RăspundețiȘtergere
  8. LA MULTI ANI! :)
    si eu am avut un sarbatorit în familie, pe 12 august - tatal meu :)
    Sa fie sanatosi si noi fericiti alaturi de ei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa fata lui tati :) La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc mult pentru urari si îi doresc si eu sa zâmbeasca la fel cât mai multa vreme. Copilul o sa se bucure, vine în seara asta sa-si petreaca restul saptamânii la noi. Aseara pe vremea asta era la Bucuresti.
    Nu, n-o cheama Maria, o mai cheama Mihaela (!!).
    La multi ani Carmen si tatalui tau, de la noi si de la o leoaica!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani frumosi cu bucurii si realizari!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, fetitei! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Cristi, saru' mâna Duduca, frumos, ca-ntre fetite!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cam târziu, dar pentru urări de bine nu e niciodată prea târziu.
    La mulți ani, să fie sănătoasă și veselă și să aibă parte numai de bine !
    Și noi am aniversat pe 12 august un număr de ani de căsătorie, deci mulți am petrecut în ziua aia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna Zina, si eu am întârziat, înca multi ani împreuna!

      Ștergere
  15. La mulți ani frumoși, cu sănătate și fericire! Împlinirea dorințelor! Numai bine și părinților! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Saru' mâna, daca ei sunt bucurosi suntem si noi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  17. E foarte frumoasa!
    Mult noroc si fericire ii urez ei, iar voua sanatate multa, sa puteti vedea toate implinirile ei.

    RăspundețiȘtergere
  18. FF sorry pt intarziere...uite cantecul echivalent pt Multi Anti Traiasca, varianta norvegiana (inclusiv coregrafie recomandabila): http://www.youtube.com/watch?v=EC5o6FekC94

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OFF...sorry din inima pt typo mai sus:

      MULTI ANI TRAIASCA !! LA MULTI ANI !!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!