sâmbătă, 16 iunie 2012

Surprize la Bucuresti (1)

Prima surpriza când am ajuns acasa a fost caldura. Sa pleci din Ardeal la 15°, apoi 1° în Prislop, iar 15 în Iasi si sa ajungi la 30 în Bucuresti, e ceva ! Ne-a cam plimbat Domnul Celsius. Bine ca Richter era ocupat…
A doua surpriza, frumoasa tare, ne-a facut-o un amic, Iulica, zis Mosu, zis Mesterul de vitralii. A zis el de data trecuta dar am crezut ca glumeste. Exista o anumita încapere în orice casa în care intri întotdeauna cu un scop precis si în care esti în general relaxat. Trebuia sa aiba cea mai frumoasa usa, nu ?


Se potriveste si cu ce propune Elly, am nimerit la nr. 13!

18 comentarii:

  1. Oooo, daaa ! Adica trebuie sa fie cea mai frumoasa si chiar este foarte frumoasa! Foarte talentat Mesterul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Venind de la o artista constatarea o sa-i faca placere Mosului Iulica!
      E plina lumea de Moshi!

      Ștergere
  3. Usa este cu adevarat frumoasa. Dar nu sunt lamurita care este incaperea unde te poti relaxa avand vitralii. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ca te relaxezi datorita vitraliilor!
      De acolo iesi oricum mai bine decât ai intrat, da' sa stie si cei de-afara ca te simti bine!

      Ștergere
    2. :)) Daca locuiesti in casa cu persoane cu care nu esti intim, e greu sa iesi de dupa vitralii relaxat. :))

      Ștergere
    3. Care ar putea fi aceste persoane?

      Ștergere
  4. Mno, tu ai mai pomenit de Mosu asta si eu l-am vizitat pe site atunci, chiar ca e frumos ce face.
    Si usa, pai cum sa fie altfel?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie îmi zice o fata "Moshule", mai e si Mosu cu pevesti si cel cu vitralii.
      La fel de frumoasa ar putea fi si usa de la bucatarie, între ele este o relatie strânsa! Doar într-un sens...

      Ștergere
  5. la asa vitralii relaxarea va avea un "ce" in plus :)

    RăspundețiȘtergere
  6. In primul rand, iti urez bun-venit la HW! Poate ca editia 13 este cu noroc. De ce nu?
    In primul moment, ca si americanii, am vrut sa sar peste numarul 13. Dar n-am mai facut-o, ca nu m-am simtit suficient de americanca ;) :)
    Chiar e frumoasa usa baii. Si cu asta m-ai nimerit, pentru ca iubesc enorm vitraliile, tot ce tine de gotic, de arhitectura acelor vremuri.
    Am vizitar site-ul indicat. Face o treaba excelenta prietenul tau, Mesterul.
    Weekend placut! Si...te mai astept la HW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i al 13-lea comentariu! Mie numarul asta îmi poarta noroc.
      Acuma, daca am venit la HW o sa plec mai greu!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Daca ramâi încuiat pe dinauntru nu-i nicio problema (poate pentru ceilalti din casa).

      Ștergere
  8. multumesc!multumesc! vizitati si pe profilul de facebook iulian_ion_marin, albumul "la atelier". cu drag,mosu!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!