miercuri, 28 septembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (19) - Lumina de toamna

Prima data, ideea a avut-o Carmen.

40 de comentarii:

  1. Calda si blanda... Frumoase fotografii!

    (A mai ramas ceva din tufa de leustean?)

    RăspundețiȘtergere
  2. O! Ce frumos! M-ai fermecat cu ele...chiar si aia sugubeata (cea cu imprintul tau) imi place, poti sa zici ca sunt 'semnate'.

    RăspundețiȘtergere
  3. calda lumina invaluie verdele aramiu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rappa_ru
    Sa fie fericita la toti, multam!
    Incet da’ sigur. In sfârsit e cald si pe aici anul asta, dar gata, ziua se scurteaza cu câte 3-4 minute pe... zi!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dana
    Pe la ora dupa amiezii târzii, chiar înainte de înserare.
    Leusteanul, dupa ce a fost pus tot la congelator, a mai dat niste ramuri din care chiar duminica am mâncat cu..., nu spun, urmeaza reteta aia mai usoara (pentru burti)!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sophie
    Da, plecasera musafirii, plecase si Andreea la gara, a doua zi reîncepeam serviciul dupa aproape doua luni de vacanta si picioare rupte, într-adevar atmosfera era foarte potrivita cu lumina.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cleo
    In sfârsit îmi lauda si mie cineva pozele, tu si cu Dana. Pentru ca, în sfârsit, fac si eu poze! Pâna acum transmiteam felicitarile Nanei. Trebuie sa ma eliberez de complexul asta! Daca vrei, poti, vorba cuiva.
    Am facut si eu cum am vazut la un “meserias”: poze în “razmut”, cu aparatul pus pe picior.... Fineturi si rafinarii! Sunt deja la avansati!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Rokssana
    Multumesc! Sau arama coclita care se face verde? :))
    Ruginesc vizibil, de la o zi la alta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar "fineţuri şi rafinării" ...
    Rafinării m-a cucerit.
    Mi-au plăcut imaginile şi sigur nu vrea să fie un compliment gratuit ...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Doru
    "Rafinariile" sunt ale lui nenea Iancu. Mai citam si noi, sau mai citim, cum era?
    Multumesc de vizita si de "constatari" (nu complimente, de acord!) si mai poftim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Reusite instantanee! Se pare ca toamna isi intra in drepturi!Anul acesta s-a lasat asteptata si curtata! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Incantatoare fotografii!AMURG DE TOAMNA,.Imaginea imi da o stare de liniste si pace. Ansamblul de culori este perfect.Copacii imbracati cu straie aurii,covorul de frunze asternut pe sol...Este de-a dreptul impresionant!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. salut Dan!;
    imi plac foarte mult peisajele ,au vibratii ,lumini, caldura, au un farmec aparte, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Lolita
    Aici toamna a fost cam mereu anul asta. Vara parca a fost într-o joi!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sorin
    Luminile le-am cautat mai ales, bine ca le-am gasit!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Iulisa
    Multumesc Iulisa, e frumos ca pozele MELE sa fie asa de bine primite!
    Este de-a dreptul încurajator !

    RăspundețiȘtergere
  17. este exact lumina care place! nice idea!:) seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Geanina
    Numai la ora asta am sa fac poze de-acuma!

    RăspundețiȘtergere
  19. Depinde si pe ce cade lumina. Tufele de flori galbene sunt superbe !

    RăspundețiȘtergere
  20. @Zina
    Asta e lumina toamnei! Nu cred ca sunt flori galbene, sunt tufisuri de bujori si hortensii carora le-a trecut vremea!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Abbilbal
    ... si dureaza tot mai mult, noroc ca înca-i frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. imi place crenguta de merisor daca merisor e...
    imi place si lumina tandra din gradina ta...

    RăspundețiȘtergere
  23. Şi toamna are frumuseţile ei... Chiar dacă soarele nu se mai înalţă până în înaltul cerului, avem în schimb ceva mai multă culoare.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Pandhora
    Nu e merisor, se numeste Pyracantha, o rosacee evident cu spini care face fructe rosii foarte estetice. Dar întepatura este foarte dureroasa.
    Lumina, da, e frumoasa, asa-i aici în Ardeni, pentru asta le iert multe frantijilor. Nu chiar totul...

    RăspundețiȘtergere
  25. @Max
    Culoare strecurata printr-un praf galben...

    RăspundețiȘtergere
  26. daca nu e leustean , nimic nu e ;)
    happy autumn ! Fr
    ps la nemtia cica e deja *october* cum naiba ???
    j.

    RăspundețiȘtergere
  27. ce nuante frumoase! a doua fotografie îmi place cel mai mult!
    Happy WW! :)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  28. @Windy
    Octoberfest! Asta e alta ceva care nu tine de calendar. Când le vine lor sa bea bere, fac serbare!! Da' nu-i rau, acu' o saptamâna eram pe acolo la o nunta, frumos, decent, ieftin, politete, ordine nemteasca, surâsuri (tot nemtesti, putin blonde). Mi-ar placea sa fiu pe-acolo!!
    Dar leustean e, deci totul e!!!!
    Say cheese, East Coast!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. @Carmen
    Pentru ca sunt si eu pe-acolo, recunoaste! Cred ca dormi de-acum. Happy joi!
    Buna dimineata!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Imi place lumina de toamna...si gradina ta e minunata in culori de inceput de toamna!

    RăspundețiȘtergere
  31. Am inteles ca leustean este ... dar must este :d ? caci strugurasii i am vazut

    RăspundețiȘtergere
  32. @fly2sky
    Imi plac ferigile când încep sa rugineasca.

    RăspundețiȘtergere
  33. @ganguritu
    Inca mai este ceva leustean pentru câteva ciorbe. Butucul de vie este mai mult decorativ. Nici nu i-am gustat vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  34. @diversediversificate
    In sfârsit s-a facut cald si aici, ma rog, mai cald ca înainte. Deci verdele s-ar putea sa mai tina!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!