miercuri, 23 martie 2011

Muzica din filme

Multumesc Sophie, saru' mâna. Nu ca n-as gasi zece filme cu muzica frumoasa, dar astea cinci ies din comun. Pentru mine bineînteles. As putea chiar spune, cu riscul de a supara iar pe cineva, ca aici mai întâi e muzica si pe urma filmul.
Intotdeauna mi-au placut înregistrarile din concert, cu degete care tremura înca neîncalzite pe ghitara, cu aplauze sau fluieraturi si cu imperfectiuni adevarate. Prima melodie ramâne si va fi mereu Going Home. Si alti uriasi ca David Gilmour. Mai am multe muzici în mine, însa nu sunt de filme. Pacat, ramâne poate la alta leapsa.

- Going Home, tema din Local Hero, Mark Knopfler


- Green Is The Colour, din filmul More, Pink Floyd


- You Can Leave Your Hat On, 9 saptamâni jumate, Joe Cocker


- Me and My Arrow din Oblio, alta melodie am pus-o acum câteva zile, Harry Nilsson


- I wanna be like you din Cartea Junglei cu cine altul decât Louie

6 comentarii:

  1. Ah, cate isi mai aminteste omul cu ocazia asta. N-am ascultat demult Harry Nilsson.
    Si mi-am amintit ca nici Neil Diamond n-am vazut pe unde am umblat...
    Hai ca a fost un exercitiu dragut leapsa asta.

    Poate initiezi tu alta, cu cele mai bune 10 melodii :)) Hmmm imi amintesc de una de-a ta, cu 10 sau 20 de cele mai bune filme romanesti. Atat imi tot notasem in minte o lista cu filme, apoi m-am luat cu altele si am pierdut momentul. Si-acum imi pare rau, asa lista faina imi facusem :)) (sigur, de-atunci am uitat-o)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri si azi am topait pe toate blogurile prietene si tovarase sa vad ce muzici au mai aparut.
    Aseara cand le-am postat si eu, primul lucru pe care l-am cautat a fost daca Dire straits au vreo melodie in vreun film...doar ca n-am gasit-o... iti dai seama ca mi s-a parut absolut firesc cand l-am vazut pe Mark Knopfler primul pe lista ta :)
    Apoi melodiile din Oblio, care erau aproape uitate pana saptamana trecuta cand ai postat tu una dintre ele. Si la Pink Floyd m-am gandit, doar ca as fi ales "The Wall", cat despre Jungle book nu mai vorbesc :)
    Cum era vorba ceea "Cine se aseamana se aduna?"
    ...Lepse?.... a mai zis cineva ceva de lepse??? mai vreau :))

    RăspundețiȘtergere
  3. O, ce frumos, ce frumos, cu Joe Cocker m-ai omorat, mi-ai adus aminte de chefurile din ro, de la job... Mi s-a facut dor de nebunii aia! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sophie
    Am eu niste Diamonds for you! De fapt cred ca am muzici de ascultat o luna, pot deschide o discoteca. Vad ca pe trilulilu nu mi le mai accepta asa ca nu pot sa le pun pe blog. Ramâne You Tube, dar lasa de dorit la calitate.
    Trebuie sa ne gândim la o (niste) leapsa (lepse) de sa le stea ceasul! Aia cu filmele am luat-o si eu din zbor.
    Chip in taci!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dana
    Eu mi-am dat doctoratul în Dire Straits (Mark Knopfler) si Pink Floyd. Acuma stiu ca sunt detui care stiu mai multe ca mine, e normal, ei sunt docenti sau chiar academicieni.
    Ai dreptate cu The Wall, dar am pus foarte multa muzica cu The Wall pe blog în trecut, cred ca tot albumul. E greu si apasator. Si am vazut ca unele piese nu mai vrea sa mi le cânte (erau puse pe Trilulilu - doar audio, mp3). Ramâne deci You Tube, cu imagini, dar sunetul e de multe ori varza. Vorbeam cu Sophie, poate punem de-o leapsa tot cu muzica.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cora
    "Pe mine m-ai omorât, Da' cu calu' ce-ai avut?".

    Nu cred ca am întâlnit vreun nebun în viata asta de care sa nu-mi fie dor!

    La muzica asta am avut de ales între clipul cu el cântând si Kim dezbracându-se si asta pe care l-am ales în final. Am facut o socoteala simpla si am constatat ca l-am vazut mult mai rar pe Joe Cocker cântând decât o Doamna în neglijeu (sau mai rau, na, ca fac si poezii!)..

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!