miercuri, 15 iulie 2009

Revelatii...

La întoarcerea acasa din cele tari catalane am constatat fara surprindere ca sticla de gin pe care o lasasem la congelator s-a îngrosat (ginul, nu sticla), stiam asta, nu sunt la prima sticla de gin pusa la congelator. Dar, fratilor, la fel s-a întâmplat si cu vodca (nici aici nu sunt la prima abatere, dar nu le-am pus la congelator), la asta chiar nu ma asteptam. Pot deci pentru ca sa spun si sa repet, într-una din pauzele mele relaxative, întruna si într-adevar ca afirm pozitiv un adevar aproape absolut, definitiv si definitoriu: alcoolul în general nu îngheata, dar în schimb se îngroasa, ca gluma!!!! E doar o ipoteza care trebuie confirmata inductiv cu instrumente stiintifice. Daca nici acum nu se pun savantii pe cercetat eu am sa le-o spun drept în ratza (greseala de tastare, "fatza" trebuia). Mai trebuie vazut cu romul, cognacul, absintul, tuica, palinca, horinca etc. Cu o ultima coaja sau pojghita de bun simt, dar plin de vânatai de la lipsa de bun simt care-mi tot da ghionturi, va spun scuze pentru întreruperea (necesara) la Pink Floyd. Urmeaza partea a treia, apoi Cohen, Barcelona si câte altele...

2 comentarii:

Scrieti baieti, numai scrieti!